Se vår film

Nå fram till rätt målgrupp

  • Relevant annonsering

    Relevant annonsering framför en captive audience

  • Effektiv kanal

    En effektiv kanal för att kommunicera hälsorelaterad information till patienter och hälsokonsumenter

  • Rätt målgrupp

    Nå din riktiga målgrupp, på rätt ställe, vid rätt tidpunkt och med rätt budskap

Se varför AstraZeneca har valt NVTV

AstraZeneca

”Att just kunna fånga kundernas uppmärksamhet när de sitter i väntrummet och inte har så mycket att göra är ett bra sätt att nå ut med informationen.”

Karolin Nilsson
Nordic Cornerstone Manager

AstraZeneca

”Att just kunna fånga kundernas uppmärksamhet när de sitter i väntrummet och inte har så mycket att göra är ett bra sätt att nå ut med informationen.”

Karolin Nilsson
Nordic Cornerstone Manager

Se varför AstraZeneca har valt NVTV

1 380

Skärmar

3 300 000

Kontakter per månad

Möt några av våra kunder

25

minuters uppehållstid

86 %

uppmärksamhetsgrad

73 %

anser att den reklam som syns i vårdens väntrum är mer trovärdig än i övriga medier

60 %

uppfattar annonsering som rekommendationer från sin vårdgivare

73 %

av tittarna är på väg till ett apotek

19

gånger fler konsumenter på väg till ett apotek jämfört med andra räckviddsmedier

Mottagningar med NVTV

Hör av dig så berättar vi mer

Brodde Wetter

VD / Annonssäljare

Chatarina Bergman

Annonssäljare

Johan Bloom

Annonssäljare

tel. 0733 64 84 90
johan.bloom@addhealthmedia.com

Rikard Ekberg

Annonssäljare

Välja område

Namn

Epost

Mottagningens namn

Meddelande